ضد پسر

سلام دخملا سلام پشل زشتو ها

من دیگه تواین وبلاگ آپ نمیکنم اخه وقتی واسه آپ کردن ندارم اخه من دوتا وبلاگ دارم که بیشتروقتمو

واسه اون میذارمخب دیگه من دیگه اینجا اپ نمیکنم

این ادرس اون یکی وبلاگمه حتما به اون سربزنید من اونجابه روز اپ میذارم اگه به روز بهم سربزنید

خوشحال میشمwww.nasrin-love.loxblog.com

حتماحتماحتماحتماحتماحتماحتماحتماحتماحتماحتماحتماحتماحتماحتماحتماحتماحتماحتماحتماحتماحتما

به اون وبلاگم سرررررررربزنید ونظرهم یادتوووووووووووووووووون نره

خانوما ،دخترخانوما، خوشکلا ،قربون همتون بشم حتما به اون وبلاگم ربزنید ونظر بدید اقا پسرا،زشتوها

شماهم بهم سربزنید اگه نظر بدید هم خوشحال میشم دوستون دارم بای واسه همیشه

                                

                                           www.nasrin-love.loxblog.com

                                                         بای پسرا

                                                            بای دخترا



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت18:03---13 خرداد 1391
██__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
تقدیم به دوست گلم
بهم سربزن حتما خوشحال میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 13 / 12 / 1390برچسب:,ساعت 4:57 بعد از ظهر توسط پسرکش| |


Power By: LoxBlog.Com