خبــــــــــر!!!


ضد پسر

ســـــــــــــــلام سلام ســـلام

چطورمطورید؟خوبید؟خوشید؟سلامتید؟

خانوم خوشکلا چطورن خوبن ایشالا؟خداروشـــــــــــــــــــــکر

خُب بریم سراصل مطلــب:

خانما،خانومای محترم من بخاطر داشتن دوتاوبلاگ اصلا وقت نمیکنم این وبلاگ رو به روز آپ کنم

پس برای این وبلاگ نیـــاز به چنتا نویسنده ی خوب وعالی دارم که بتونن اینجا بروز آپ کنن ومطالبشون

خوب باشه.

لطفا برای درخواست نویسندگی درقسمت نظرات منوخبرکنید وتوی این وبلاگ عضو بشید

پـــــــــــس هرکس (خانمها فقط)خواست که نویسنده ی این وبلاگ شه درقسمت نظرات به من اطلاع بده

وعضووبلاگ شه تااونو نویسنده ی این وبلاگ کنم.

 

مـــــــــــــــــــرسی منتظرنظراتتون هستم فعلابای



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 2 / 5 / 1391برچسب:,ساعت 10:40 بعد از ظهر توسط پسرکش| |


Power By: LoxBlog.Com