هاه


ضد پسر

 

     مردهاراباید کشت................................................................................جوردیگرباید

                                                                  زیست تصمیم

            تصمیم جدی یه پسرایرونی............................................امروز دیگه 

                                              جورابامومیشوووووووووووووورم

                            

                                     به نظرشمازندگی بدون جنس مخالف لذت داره؟



نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت13:12---23 بهمن 1390
باور کنید زندگی بدون جنس مخالف هیچ معنی نداره من تجربه کردم خیلی سخته زن و مرد مکمل هم هستند
درباره وبت باید بگه عالی به من هم یه سر بزن


نازنین
ساعت9:49---22 بهمن 1390
سلام عزیزم
این جک ها رو من خودم نمیذارم بلکه دوستم که پسورد و اسم کاربریم رو بلده میذاره البته قبلا خودش هم نویسنده بود اما الآن فقط بعضی مواقع میاد و آپ میکنه چون خودم فرصت نمیکنم
آخه گذاشتن همیچین جک هایی فقط از پسر ها بر میاد نه از من!!!


مهری
ساعت19:21---21 بهمن 1390
بدم میاد از همه این مردا که فقط اسم مرد بودن رو یدک می کشن البته به استثنای یه عده محدود که اون هم به تعداد انگشت های دسته



ساحل
ساعت19:17---21 بهمن 1390
ایول وبت خیلی جالبه اگه مایل بودی به وب منم سر بزن و اگه خواستی منو لینک کن بعدشم بهم خبر بده تا لینکت کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 21 / 11 / 1390برچسب:,ساعت 7:2 بعد از ظهر توسط پسرکش| |


Power By: LoxBlog.Com